15 mar 2014

enjoy your wedding day


   Własny ślub stał się dla mnie inspiracją do opisu przygotowań i emocji z nim związanych. W ubiegłym roku rozpoczęłam pisanie bloga na temat własnych przygotowań do ślubu. Udało mi się opisać swój wybór sukni ślubnej, ustalić listę gości, wykreować motyw weselny, przejść przez nauki przedślubne i zamieścić efekt sesji zdjęciowej. Wraz z opisem towarzyszyły mi moje wierne obserwatorki, głównie składające się z rodziny i przyjaciół.

   Od ślubu mija już pół roku. Swoją ukochaną białą suknię umieściłam w specjalnym pudełku, uporządkowałam wszystkie albumy zdjęciowe, zrelacjonowałam wesele wszystkim napotkanym na swojej drodze osobom, przyzwyczaiłam się do nowego nazwiska i nawet zakończyliśmy z mężem urządzanie nowego mieszkania. Mojego ślubu full stop, dlatego należy pójść o krok dalej.

  Postanowiłam jednak blogować dalej i opisywać ślubne przygotowania w formie poradnika. Mam nadzieję, że moje zainteresowanie tematem, kreatywność i doświadczenie, przydadzą się wszystkim przyszłym Paniom Młodym w przygotowaniach do najważniejszego dnia w życiu.
Zatem enjoy your wedding day, ang good morning bride!


Z pozdrowieniami, 
Wasza wirtualna konsultantka ślubna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz