23 lip 2013

Domowe SPA Panny Młodej i..... Młodego Pana

  Każda Panna Młoda przed ślubem powinna o siebie zadbać. Kosmetyczka, fryzjer, masaże, manicure, pedicure, maseczki, joga, relaks, fitness, jogging, odpowiednia dieta, mało stresu, itd. Ja też mam swoje sposoby na to, żeby wyglądać i czuć się dobrze. Poza tym że średnio dwa razy w tygodniu tańczę i staram się odżywiać zdrowo, preferuję również wszelkiego rodzaju bardziej lub mniej naturalne kosmetyki. 

   Śladem mojej babci, która od lat pielęgnuje swoje ciało najróżniejszymi roślinami, dzięki czemu jest w bardzo dobrej formie, zaczęłam stosować różne specyfiki. Jest tego dość sporo, więc może przejdę od razu do meritum. 

  • Olej Lniany - łyżka stołowa na dzień - doustnie oczywiście.
  • Olej arganowy (eliksir młodości) - kilka razy w tygodniu wieczorem na twarz.
  • Peeling z kawy i oliwy z oliwek - najlepiej raz w tygodniu (koszmar dla łazienki).
  • Maseczka z białka kurzego - raz w tygodniu dla oczyszczenia twarzy.
  • Maseczka z jajka, cytryny i miodu na włosy - raz w tygodniu, efekt natychmiastowy.
  • Krem, żel i płyn miclearny z La Roche Cicaplast (również dla dzieci) - zestaw raczej drogi,  ale dla tak wymagającej cery, jak moja, niestety konieczny.
  • Tonik z kwasu migdałowego i hialuronowego - mój największy sprzymierzeniec w walce z niedoskonałościami cery. 
  •  Algi z morza martwego - śmierdząca maseczka na całe ciało, co jakiś czas.
  • Eveline 8w1 odżywka do paznokci - zaczyna działać po kilku miesiącach, o czym przekonała się nie jedna z nas:)
  • Maść z witaminą A - na moje wiecznie zmęczone tańcem stopy.
  • plus dużo uśmiechu, zero tabletek (chyba, że migrena zaczyna nade mną dominować), soki z grapefruita, codzienna dawka owoców i warzyw, hektolitry wody niegazowanej, domowe ćwiczenia kilka razy w tygodniu i niezliczona ilość czekoladowych ciasteczek (ostatniego nie polecam, szczególnie tym niej ruchliwym!)


   Tyle o Pannie Młodej, z kolei Pan Młody jako swoje przygotowawcze SPA przedweselne wykorzystuje następująco:

Mydło protex na twarz
Żel pod prysznic na całe ciało
Perfum
Krem Nivea raz na jakiś czas
....i to chyba byłoby na tyle!

Przyznacie, że Pan Młody ma o wiele prościej niż ja:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz